Äntligen är du här min kära!

Det finns en anledning till varför jag har hållit på den här bloggen några månader. Och den anledningen är att jag har varit på G med att köpa en ny kamera. Och igår fick jag äntligen fara och hämta den. Efter ca 4-5 år med min 450D  känns det otroligt skönt att ha en 7D i handen. Jag är säker på att den kommer passa mig perfekt. Vid en tidigare praktik hade jag turen att få testa på den modellen, om än bara vid produktfoto, och känslan jag fick var oslagbar. Jag ser fram emot massor av roliga session tillsammans med min nya trotjänare!

Glöm inte bort att lämna en liten kommentar och berätta vad ni tycker om bloggen och framförallt nya loggan ni ser längst upp.

Kommentarer:

1 J:

skriven

Så snygg header! Gillar tassen :-)

Svar: Tack :)
Angelica Folkesson

Kommentera här: