Udda känsla att stå framför kameran och inte bakom

För snart två veckor sedan, dagen efter min 22-årsdag, ställde underbara Cecilia Engvall upp och fotograferade mig och min pojkvän. Jag har så länge velat ha några fina bilder på oss.

04.20 ringde min klockan den morgonen och runt 07.00 var vi framme i vackra dalarö här i Stockholm. Jag bestämde mig för den platsen efter att jag och Cecilia fotade Anders och Oksana där. Det är så otroligt vackert! Och bilderna blev mer än jag kunnat hoppas på! Nu har jag äntligen någonting att hänga på väggen, Tack Cecilia!


Båda dessa kommer att göra sig så fint på väggen i lägenheten! Den under är det dock -som ni kan se-jag som redigerat. Men jag ville att ni skulle se den. För det är nog min favorit.

Kommentarer:

1 J:

skriven

Så sjukt fina bilder på er! :)

Svar: Tack :)
Angelica Folkesson

Kommentera här: