Jag fick till en lyckad session idag till slut

Idag var det lydnadstävling här på Umeå BK och jag bestämde mig för att ta med kameran och se om jag kunde få några bilder på det tävlande. Dock fick jag återigen en bitter påminnelse om att jag fortfarande behöver ett nytt objektiv. Mitt 50-135 har inte i närheten den räckvidd som jag skulle behöva. Så efter att ha kikat på de få tävlanden som jag kände frågade jag min kusin om inte hennes Prillan (ja, det är den här underbara varelsens namn) kände för att modella idag. Och det gjorde hon. Trots att vi var oroliga att hon skulle dö av värmeslag hade hon superroligt och jag fick helt underbara bilder!

Kommentarer:

1 Fotograf Maria Carlsson:

skriven

Åh vilka härliga bilder! Vilken söt hund. Sjukt fina färger!! :) Älskar din bloggdesign.

Kommentera här: